2011 жылғы 11-12 мамыр күндер аралығында Астанада «Қазақстандағы мектептік математикалық білім берудің дамуы, жағдайы және болашағы» тақырыбында Қазақстан Республикасы математика пәні мұғалімдерінің 1-ші съезі өтті. Мұғалімдер съезінің мақсаты – қазіргі мектептегі математикалық білім беру сапасын арттыру мәселесін жаңарту. Съезге жоғары, кәсіптік және орта білім беру ұйымдарының математика мұғалімдері, Астана- Алматы облыстық қалалық білім басқармасының басшылары, республикалық және облыстық арнайы білім беру ұйымдарының басшылары, біліктілігін арттыру жүйесінің әдіскерлері , оқулықтар мен әдістемелік құралдардың авторлары, Қазақстан мен Ресей математика ғалымдары.
Съез делегаттары «Голубой парус» ББМ бас директоры М.М. Ескараева, «Балабақша-гимназия» білім кешенінің директоры А.П. Колосовская, гимназияның жаратылыстану математикалық бағыты кафедрасының меңгерушісі Д.Б.Жусупова. Сағат 10.00-де оқу жетістіктерінің көрмесі мен оқу әдебиетінің жәрмеңкесі ашылды, оған «Голубой парус» белсенді қатысты. Гимназия оқушылардың жетістіктері туралы баннер, әдістемелік құралдар мен авторлық оқу бағдарламаларды ұсынды. Съез ашқан Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі Б.Т. Жумагулов. Ол сөз басында Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың сәлемдеме хатын оқыды. Пленарлық отырыста еліміздің индустриялық инновациялық дамуы жағдайында математикалық білім беруді жетілдіру мәселелері , оқушылардың ақыл-ой әрекетін қалыптастыруға математика мұғалімін
даярлау, әдістемелік жүйенің құрамдас бөлігі ретінде математиканы оқыту үдерісінде мектеп оқулықтарын құру және пайдалану мәселелері туралы. Съезінің секциялық отырыстары Еуразиялық Ұлттық Университетінде өтті. Секциялар төрт бағыт бойынша жұмыс жасады: «Мектептегі математикалық білім берудің жағдайы, мәселелері және даму болашағы», «Мектептегі математикалық білім беру жүйесін оқу-нормативтік және әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері», « Қазақстан Республикасының оқу орындарында математиканы тереңдетіп оқытудың ерекшеліктері» және «Болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық дайындығы». Біз Дөңгелек үстел жұмысына белсене қатыстық, мектептегі және университеттегі математикалық білім беру мазмұның сабақтастығы, 12- жылдық мектептерге арналған жаңа буын оқулықтарының апробациясы бойынша тәжірибемізбен бөлістік.